Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

My best Sofa pallet





Την πολυθρόνα δείτε την εδώ





9/3/2014

Κατασκευή Σαλονιού (sofa pallet) Ανάκλιντρο (3θέσιος) + Διθέσιος + πολυθρόνα (δείτε την εδώ) + τραπεζάκι (δείτε το εδώ) + διακοσμητικά (πίνακες, ράφια κλπ) όλα από παλέτες  !! Ένας χώρος μέσα στο σπίτι μου, με φουλ παλετοκατασκευές !!
Καμία τρύπα... κανένα κενό... όσο είναι εφικτό θα τελειοποιώ την κάθε ατέλεια !!! Είμαι τελειομανής όσο δεν παίρνει... δεν αφήνω τίποτα στην τύχη.... οπότε υπομονή να τα δούμε όλα ολοκληρωμένα !!

Η κατασκευή θα πηγαίνει αργά αργά στον ελεύθερο χρόνο μου !! Θα την δούμε βήμα βήμα όλοι μαζί και μακάρι την ιδέα να την υλοποιήσουν όσο γίνεται περισσότεροι !!!



Πάμε στης φώτο από την υπερκατασκευή η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη !!



Αρχικά βιδώνουμε 2 ευρωπαλέτες μεταξύ τους. Τοποθετούμε με περίτεχνο τρόπο ελαφρός διαγώνια την πλάτη !! 





Δοκιμές και ξανά δοκιμές και ξανά δοκιμές.... για να καταλήξω ποιο μπράτσο μου αρέσει !! 









Πόδια Σαλονιού !! 









Τα πόδια τοποθετημένα ! 







Κάλυψη κενών με σανίδες αφού κοπούν σε ερασιτεχνικό δισκοπρίονο πάγκου !!  







Με ερασιτεχνικά εργαλεία η κατασκευή.... !! Το δισκοπρίονο πάγκου της "πλάκας" είναι.... αλλά παρόλα αυτά... μια χαρά κάνω την δουλειά μου !!!

Φανταστείτε να θέλεις να κόψεις ένα πηχάκι μήκους 120cm, για να καλύψεις τα κενά πλάτης & καθίσματος, όπου στην μια μεριά να θέλεις 10 εκατοστά και στην άλλη 12 εκατοστά... άντε κόψτε το !!! Μόνο σε επαγγελματία μαραγκό θα μπορούσε να κοπεί σωστά !!
με ηλεκτρικό σεγάκι να το κόψο ??? ούτε για αστείο.... σαν την πλάτη μου θα πηγαίνει !!! xaxaxaxa   








Τα κενά καθίσματος και πλάτης καλυμμένα !! 





Λεπτομέρειες μπράτσου (όχι όμως τελειωμένο όπως το θέλω...) !!  











Εδώ θα γίνει η μεγάλη.... αλλαγή στης επόμενες ημέρες !! 





Το τελικό μήκος του ανάκλιντρου βγήκε στο 1.97 , το βάθος καθίσματος 61 εκ. (μετά την πλάτη γίνετε 80 εκ.), το ύψος της πλάτης στα 50 εκ. !!
Θα προτιμούσα βέβαια να είχα βάθος καθίσματος τουλάχιστον 70-75 πόντους (καλύτερη μαξιλάρα πλάτης) αλλά αυτό δυστυχώς δεν ήταν εφικτό να γίνει !!




Συνεχίζεται.... με uptade τα οποία θα ενημερώνω !! 


To be continued..... !!! 




NEW UPTADE 15-16/3/2014 - Νέες σημερινές φώτο από την εργασία μου το Σαββατοκύριακο !!!


Φτιάξιμο 6 συρταριών !! Πάρα πολύ δύσκολη εργασία καθότι κάθε συρτάρι είναι διαφορετικό σε μέγεθος ! Παίζεις με εκατοστά !! 






Τοποθετημένα και τα 6 συρτάρια !! 





Ο μεγάλος προβληματισμός μου.... επιλογή χρώματος !! το αριστερό ταβλάκι είναι περασμένο με άχρωμο βερνίκι, και το δεξιό με βερνίκι Πεύκου !! Εννοείτε οικολογικά χρώματα νερού !! Το πιθανότερο είναι όμως να βάψω με βερνίκι ανοικτής ή σκούρας καρυδιάς καρυδιάς όπως είναι και το τραπεζάκι από παλέτες στο σαλόνι μου. (φώτο) Θέλω να δέσουν άψογα μεταξύ τους όλα !! Θα το δω στο τέλος αυτό !! 




my cofee pallet table step by step






Κλείσιμο των κενών στα πλαϊνά του ανάκλυνδρου !!






Ολες οι βίδες έχουν βιδωθεί στην κατασκευή, αφού έχει φρεζαριστεί το σημείο !! 




Η βίδες μας πρόσωπο με την επιφάνεια του ξύλου !! 












Σχεδόν έτοιμο !!! Εχει μείνει να κλείσω την πίσω πλευρά του σαλονιού καθώς και το βάψιμο !! Οι τρύπες στης παλέτες από την αποσυναρμολόγηση θα μείνουν ως έχουν !! Δεν μου αρέσουν στοκαρισμένες.... και φτιαγμένες !! Θέλω την παλέτα όπως ακριβώς είναι !!!! 
Άποψη από την πίσω πλευρά !! Σκέφτομαι..... άλλα 2 συρτάρια στο μικρό κομμάτι "σκαμπό" ! 




Λίγο αργότερα...
Προχώρησα λίγο ακόμα τώρα το απόγευμα, και μέχρι που έπιασε η νύχτα !! Έβαλα μπροστά και τον 2θέσιο καναπέ τον οποίο και προχώρησα αρκετά καλά !!!! 

Εχει μείνει ακόμα η πολυθρόνα η οποία σημειωτέων θα είναι κατασκευαστικά απίστευτα όμορφη και πρωτότυπη !! Τα σχέδια είναι στο χαρτί...... !!
Πιθανών να φτιαχτεί και μπουφές από παλέτα (δείτε τον εδώ) ο οποίος θα κολλήσει πίσω ακριβώς από το ανάκλυνδρο και θα είναι ορατός από την κουζίνα προς το σαλόνι !!
Ολα αυτά βέβαια σιγά σιγά... και μόνο Σ/Κ !! Εκτός και αν μου δοθεί καμιά 5νθημερη άδεια από την εργασία μου...... :)   
  



--------------------------------------------------------------------

UPTADE 20/3/2014


Προχώρησα λίγο ακόμα την "υπερκατασκευή" τα απογεύματα που πέρασαν !!! 

Αγορά 5 κουτιών ULTRAXYL AQUA ματ, σε χρώμα Καστανιά που μας αρέσει πολύ και ταιριάζει με το τραπεζάκι από παλέτα  !!

Πέρασμα 2 χέρια στο ανάκλιντρο, εκτός τα σημεία που θα μπουν οι μαξιλάρες. Στο κάθισμα δηλαδή και στην πλάτη !! 
Βάφτηκαν και τα συρτάρια μέσα έξω. Να πω ότι τα συρτάρια δουλεύουν άψογα στο ανοιγόκλεισμα τους !! 
Εχω πάρει και τα χερουλάκια τους, καθώς και κάποια διακοσμητικά που τα τελευταία ίσως τα τοποθετήσω, ίσως και όχι. Θα το δω στο τέλος αυτό.



Σχεδόν έτοιμος και ο 2θέσιος καναπές !! 
Τα πλαίσια των συρταριών είναι έτοιμα, βάφτηκαν πριν λίγες ώρες το πρώτο χέρι και πιστεύω αύριο να καταφέρω να τα ολοκληρώσω και να περάσω στο βάψιμο !! 

Αυτά για σήμερα, και αναμονή για την συνέχεια της "υπερκατασκευής" !!!

-------------------------------------------------------

UPTADE 24/3/2014 - Του συρταριού το...... κάγκελο !!! 

Σχεδόν τελείωσε και ο Διθέσιος καναπές. Έχει μείνει το βάψιμο και η τοποθέτηση των συρταριών. 
Βασικά ναι μεν τα συρτάρια είχαν τελειώσει, αλλά δεν μου άρεσε η πρόσοψη τους ! 
Τα έβαψα... τα προσάρμοσα επάνω στο ανάκλιντρο αλλά... ΔΕΝ !!! Τα ξήλωσα όλα λοιπόν και  χρησιμοποίησα ξύλο για Παρκέτα εξωτερικού χώρου (iroko). 
Ταιριάζει πολύ καλύτερα σαν συνολική εικόνα με το τραπεζάκι σαλονιού μου από παλέτες !! 
Δυστυχώς όμως δεν βρήκα ακριβώς το ίδιο χερουλάκι που βλέπουμε, αλλά κάποιο που του μοιάζει πολύ !! 




Του Συρταριού λοιπόν το.... κάγκελο, και πάμε στης φώτο !! 

Τα έξι συρτάρια (από κάτω προς τα επάνω) που βάφτηκαν.... για να ξηλωθούν αργότερα !! :P
Προσαρμογή των νέων μετώπων αρχικά στον Τριθέσιο και μετά έξω για βάψιμο !!!



Αμέσως μετά, έξω τα νέα συρτάρια για βάψιμο !!!!
Στην πρώτη "ντάνα" τα 6 συρτάρια του Τριθέσιου, και στην δεύτερη "ντάνα" τα 4 συρτάρια του Διθέσιου !!




Το ανάκλιντρο είναι πλέων μέσα στο σαλόνι μου, και ας το δούμε σχεδόν ολοκληρωμένο !! Η περιοχή του καθίσματος & πλάτης έχουν περαστεί μονάχα με ένα χέρι βαψίματος, αφού επάνω θα ντυθεί με ύφασμα και από επάνω θα τοποθετηθούν οι μαξιλάρες τους !! 




"Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι η μαξιλάρες (Νο 40 σκληρό πάχος 8 cm: Αφρολέξ κατάλληλο για κάθισμα με συχνή χρήση που διατηρεί το σχήμα του για μεγάλο χρονικό διάστημα. ) καθώς και τα υφάσματα για το ντύσιμό τους (από τα καλύτερα υφάσματα σαλονιών κόστος 36 ευρώ το μέτρο) , θα είναι χορηγία από κατάστημα λευκών ειδών εδώ στο Ηράκλειο. Το ίδιο κατάστημα έχει και τμήμα ταπετσαρίας σαλονιών και όχι μόνο !! Όνομα και φώτο καταστήματος θα ανακοινωθεί σύντομα !!  

Αυτά προς το παρόν, και αναμονή για την συνέχεια της υπερκατασκευής !! 

---------------------------------------------------------------------

UPTADE 26/3/2014

1 χέρι ακόμα βάψιμο... χερουλάκια και έτοιμος και ο 2θέσιος να μπει στο σπίτι !!! 

Σύντομα και τα υπόλοιπα !!  






-----------------------------------------------------------------------------


UPTADE 1/4/2014

Τριθέσιος & Διθέσιος είναι μέσα στο σαλόνι. Μέχρι τέλος εβδομάδας πιστεύω να έχω και της μαξιλάρες ! 
Σαββατοκύριακο προχώρησα την νέα κατασκευή μου " Ραφιέρα - pallet shelf " !! Θα τοποθετηθεί στην γωνία των δυο καναπέδων !! 


Χαμός... παντού παλετόξυλα και εργαλεία σκορπισμένα.... !!! 








Προς το παρόν τέλος !! η επόμενες κατασκευές βρίσκονται είδη στην ενότητα "Οι κατασκευές μου" 


Ωστόσο μπορείτε να δείτε βήμα-βήμα άλλη μια όμορφη κατασκευή, τον καναπέ εξωτερικού χώρου που έχω φτιάξει για την βεράντα μου εδώ !! 




Συνεχίζεται.....

To be continued !!!

--------------------------------------------------------

uptade 7/4/2014

Η κατασκευή ολοκληρώθηκε και παρουσιάζεται εδώ  !!!

My Pallet Living Room finish, and now you can see it here !!!




Δείτε και το παράθυρο από παλέτα εδώ





                            Σας περιμένουμε και στην ομάδα μας στο Facebook !!!





1 σχόλιο:

  1. Φιλε μου καλε δεν με ξερεις γιατι σημερα 9-11-2020 ειδα τις ωραιοτατες κατασκευες και σε ακολουθησα στο Facebook,ειδα βιντεο σου,πολλες φωτογραφιες και μου αρεσαν παρα πολυ και επειδη ειμαι στην αρχη των προσπαθειων μου να μαθω να φτιαχνω πραγματα απο παλεττες μια βασικη απορια μου και μεγαλη παρακληση ειναι να μου πεις πως στηριζεται η πλατη του καθε καναπε η πολυθρονας η καρεκλας και ταυτοχρονα της δινεις και την απαραιτητη κλιση.Εχω δει παρα πολλα βιντεο στο Youtube αλλα δυστυχως ο καθε ενας κατασκευαστης τα φτιαχνει τοσο γρηγορα δεν λεει τις διαστασεις δεν επεξηγει τι κανει απλα φτιαχνει και το αποτελεσμα ναι συμφωνω απολυτα ειναι εξαιρετικο αλλα σε μενα τι μενει?σχεδον τιποτα απο εμπειρια δεδομενου οτι ολα αυτα τα βιντεο ειναι δυστυχως στα Αγγλικα και χωρις σωστα μεταφρασμενους υποτιτλους.Αν μπορεις βοηθησε με,ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή